اینده سازی

اینده سازی

زندگی مثل دوچرخه سواری میمونه
برای حفظ تعادلت باید همیشه در حرکت باشی
"البرت انیشتین "

نویسندگان

خبر خوب (معلم جدید )

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۵۴ ب.ظ

خبر خوب اینکه 

به معلم عربی مدرسمون گفتم برای اینکه اینجا باشه:))

تدریسشون فوق العاده بود.امروز اولین جلسه داشتیم و از سال هفتم یاد اوری کردند که بدونند کجا ها ایراد داریم و درس دادنشون حرف نداره.

خلاصه تا هفته دیگه معلم عربی هم داریم.

:)))))

تشکر کنید ازم خیلی به فکرتونم

خخخخخخ

  • ملینا ...

اخبار

نویسنده ها

وبلاگ

نظرات  (۷)

  • یک عدد من می نویسدツ
  • تشکر:دی
    خخخخ


    +معلم تاریخ خوب ندارین خدمتتون؟خخخخ

    پاسخ:
    خخخخ خواهش 


    خخخخخخخ نه معلم تاریخمون اصلا خوب نیست اااااصصصصصصلللللااااااا
  • یک عدد من می نویسدツ


  • مال ما هم😭😭😭
    پاسخ:
    😭😭😭😭😭😭😭😭
    تاریخ خیلی بدههههه
  • دخـترکــِ بـی قـلـب :(
  • انشالله ک موفق باشید
    پاسخ:
    مرسی 
    همچنین :)
    تاریخو باید از کصی ک انسانی خونده بخوایید یکی مص من  : ))))))))
    پاسخ:
    اخ اخ گفتید تاریخ گریهههههههههههه 
    منو کشت این تاریخ معاصر اه اه اه
    من ب یادگیری زبان انگلیسی نیاز دالم ::)))
    پاسخ:
    این که بیش تر کلاس اموزشگاه بهتون کمک میکنه 
    ولی اگر سوالی یا مبحثی بود خودم و دوستم در خدمتیم
    کلماتش تو ذهنم نمیره یا اگه بره مچاله میشه و زودی زود فراموش میشه؟راهکاری دارید پیشنهاد دهید؟
    پاسخ:
    منم همونطوریم 
    قواعد میفهمم کلمه و ترجمه مشکل دارم.
    توی یه کتاب خوندم
    نوشته بود برای یادگیری کلمات.اسم اجسام رو بنویسید و روی اون وسیله بچسبونید.
    یه روش دیگه هم این بود هر شب پنج تا کلمه رو بنویسید و از روش بخونید و بزنید بالای تختتون 
    یاد گیری املا هم گفته بود از صفحه گوشی استفاده کنید.مثلا عکس چند تا کلمه یه مدت زمینه گوشی باشه 
    برای این که روان خواندن هم گفته بود فینگلیش یا چه بهتر که انگلیسی چت کنید.
    :))
    عه
    mamnon babt rah kar
    در رابطه با خط بالا
    گفتم دیگه از همین الان انگلیسی چت کنم خخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخ افرین افرین 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی