اینده سازی

اینده سازی

زندگی مثل دوچرخه سواری میمونه
برای حفظ تعادلت باید همیشه در حرکت باشی
"البرت انیشتین "

نویسندگان

جمله مثبت:)

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۱ ب.ظ

هر موقع خسته شدی از درس خوندن 

به خنده های پدر و مادرت بعد از اعلام نتایج کنکور فکر کن^_~

نظرات  (۶)

چقدر قشنگ :)
پاسخ:
اوهوم :)
مرسی:))
انگیزه ای نمیده !!
پاسخ:
:/
پس چرا به من انگیزه میده؟!(استیکر در حال تفکر)
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام.
    بسیار جمله تاثیر گذاری بود.
    البته الآن دیگه به درد من نمیخوره 😂😂😂😂😂
    پاسخ:
    سلام 
    مرسی:)
    خخخخخخخخ 
  • امیر فولادپناه
  • سلام اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم لینکمو ثبت کن و بگو منم ثبت کنم امشب تا 12 هستم.

     

    fouladiamir1.blog.ir

    پاسخ:
    سلام خوشحال میشم تبادل لینک کنیم:)
  • ستاره اردانی زاده
  • سلام...
    پدر و مادرم همین الانم به من لبخند  میزنن! 
    نیازی به کنکور و نتایج کنکور نیست !
    هروقت خسته شدی  به اینده ای فکر کن که تو باید بسازیش نه یک  شوهر ،مادر ، پدر و  یا یک معجزه الهی !
    به خاطر خوشبختی خودمون بجنگیم ! این همون چیزیه که پدر و مادر ها ارزوش رو دارن ..
    :) 
    موفق باشید
    پاسخ:
    درسته:) 
    ممنون همچنین 
  • استاد: دست نویــس ...
  • سلام

    دوست عزیز واقعا این مطلبت دلم رو انرژی دوباره ای داد با اینکه برای ارشد قصد امتحان دارم ولی خانواده نمیدونن چون شهر دیگه ای هستن ، اما خوشحال شدم با تصور خوشحالیشون .....

    تشکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
    پاسخ:
    سلام 
    خوشحالم از شنیدن این موضوع 

    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی