اینده سازی

اینده سازی

زندگی مثل دوچرخه سواری میمونه
برای حفظ تعادلت باید همیشه در حرکت باشی
"البرت انیشتین "

نویسندگان

معارفه طور:)

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۲ ب.ظ

سلام علیکم:)

خوبین؟ خوشین؟ اول از همه باز شدن مدرسه ها رو به دانش آموزا تسلیت عرض میکنم. ایشالا غم آخرتونه:)) باور کنید تنها نیستین:))

الان تمام کادر مدرستون همچین حسی نسبت به اول مهر دارن:)))

نویسنده جدید اینجام

همون Redman با عکس پروفایل یه موفرفری در حال تفکر:)) 

معلم هستم. در واقع یه شیمیوفیل(شیمی دوست) هستم!

اینجا در خدمتتونم و هرگونه سوال شیمیایی داشتین، بیارین دور هم حلش کنیم.

نمیدونم تویی که الان این متنو میخونی کلاس چندومی. تجربه کنکور رو داشتی یا نه. اما به هر حال کنکور سر راه همگی قرار میگیره! 

دروغه این حرف که این غول بیابونی همه چیزه آدمو میسازه

 نه اونقدرا اهمیت نداره.

یه راه واسه رسیدن به هدفات، موفقیت توی این آزمونه.

اینجا جمع شدیم تا به هم امید و انگیزه بدیم. به هم کمک کنیم تا راه بیفتیم.

 از ملینا تشکر میکنم که اینجا رو ساخت و یه عالمه دانش آموز رو دور هم جمع کرد. جای خیلی خوبیه واسه تبادل نظر و چیزمیز یادگرفتن :)

کاری که من میتونم براتون انجام بدم اینه که هر سوال درسی ای مرتبط با سه تا کتاب دهم یازدم و دوازدهم (و کتابای قدیم) داشتین بپرسین و من قول میدم در کوتاه ترین زمان جوابتونو بدم.

(اگه پیشنهاد خاصی در رابطه با درس من دارین که توی محیط وبلاگ اجرا میشه میتونین برام کامنت بذارین.)

هنوز تو مدارس کلاسا درست حسابی تشکیل نشده. نصف معلماتون رو نمیشناسید با این حال از همین امروز درسا رو جدی بگیر. نذار رو هم تلنبار بشه. سال قبل تموم شده رفته پی کارش

 امسال باید همه چی فرق کنه و بهترین خودت بشی.

تلاش کن. ما هم کنارت نشستیم و تشویقت میکنیم و کلی آرزوهای خوب واست داریم.

:)

  • Red man ®®

نظرات  (۷)

  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • خوبه خوبه:)
    فقط ی سوال داشتم..فقط شیمی؟پس سوال فیزیکا رو از کی بپرسم گگگگگ خخخخخخخ

    موفق باشید:)))
    حتمااا مزاحمتون میشیم^_^
    پاسخ:
    :)اره شیمی
    سوال فیزیکا رو باید شانسی زد:))) سخته حل نمیشه:))
    مزاحم چیه. لطف داری قربانت:)
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • فیزیک به این عشقییی...شانسی بزنیش که دیگه مزه نمیده:))))

    :)))
    پاسخ:
    خوب مچتو گرفتم:)))
    سوال فیزیکای بچها هم با شماست:))
    [یک من خبیث!‌]
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • خخخخ خوشحال میشم کمکی کنم...خواهرمم هست...کلا هر کمکی از دستم بر بیاد میکنم:)
    من عاشق این درسا هستم..ولی بیشتر از همه عاشق فیزیک:)))
    ولی خب درحد خودم بلدم..که منم بچه هستم...بیشتر از حد خودم باید از آبجیم بپرسین:)))
    امیدوارم ی روزی همه مون برسیم دانشگاه:/ رسیدنش که میرسیم..ولی اونی که میخوایم....امیدوارم بشه:)))

    پی نوشت:شیمی هم خیلییییی قشنگه...و همچنین جذاب:))
    موفق باشید:)
    پاسخ:
    :))) اها
    خداحفظش کنه
    ایشالا همه بچها به اون رشته خوبه که توی ذهنشونه برسن:)
    مهم اینه آدم تو این راه تمام تلاشش رو بکنه. بقیش مهم نیست. اون بالایی حواسش به همه چی هست
    ممنون
    شما هم موفق باشی
    کاشکی یکی بود عربی می‌گفت :/
    پاسخ:
    سعی میکنم معلم عربی هم بهمون اضافه بشه
    شیمی دل چسب ترین درس دنیا 
    تو عمرم هیچ درسی رو مث شیمی و زیست با عشق نخوندم
    این ترمم دارم این درس 
    #ولی جسارتا من هنوزم فک میکنم کنکور همه چیز آینده بهش بستگی داره هنوز نمتونم حرف شمارو درک کنم
    پاسخ:
    :)) اره
    + حتما یه پست جنجالی برای این قضیه میذارم:))
    معلم ورزش هم هصتا فراموش نکنید ک از سخت ترین هاص ورزش
    من در خدمتم  :  )
    پاسخ:
    :) زنده باشی حصین آقا
    قربان you
    کوچیک شوما حصینم
    حصین آقا موذب میشم...





    به : (نویسنده جدید وبلاگ)
    پاسخ:
    :)) عه 
    باشه چشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی