اینده سازی

اینده سازی

زندگی مثل دوچرخه سواری میمونه
برای حفظ تعادلت باید همیشه در حرکت باشی
"البرت انیشتین "

نویسندگان

سوال 1

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۸ ب.ظ

صفحه سه کتاب فیزیک یازدهم رشته ریاضی فیزیک توضیحی از کوانتیده بودن و پایستگی داره 

اگر کسی حاظره یک توضیح بده 

ممنون

  • ملینا ...

سوال

فیزیک

یازدهم

نظرات  (۱۳)

  • یک عدد من می نویسدツ
  • کوانتیده بودن به معنای مضرب صحیحی از دو مقدار پایه است.
    یعنی مقدار باری که هر جسم میگیره یا از دست میده.
    یعنی در بار دار شدن  اجسام الکترونی کم یا زیاد نمیشه...فقط منتقل میشه!!!
    یعنی اجسامی که نمیتونیم خوردشون کنیم(مثلا نمیتونیم بگیم دو آدم و نصفی..یا...)
    فکر میکنم ی همچین چیزایی بشه:))

    +تو فقط سوال فیزیک بپرس😂😂😂
    پاسخ:
    خخخخخخخخ 
    فکر کنم توضیح خودم کامل تر بود 
    خخخ 
    فدات بشم عشقم مرسیتم 
    ممنون گفتی 
  • یک عدد من می نویسدツ
  • سوالاتون خیلی سخته ها خخخخ

    حالا من ی سوال میپرسم:الکترون چیه؟😎
    پاسخ:
    خخخخخ 

    جدی که نپرسیدی!!؟
  • یک عدد من می نویسدツ
  • جدی جدی بود:)
    اینو پرسیدم که بهت بگم:صفحه چهار کتاب فیزیک اون پایین خوب است بدانیم و هرررر چیزززز دیگه ای تو کتاب که ممکنه ی نکته ای توش داشته باشه رو بخونی:)))
    شاید تو ارزشیابی مستمر نیان(هر چند که تو پرسش کلاسی ها از ما اونا رو هم میپرسن^_^) ولی برای کنکور ممکنه ازشون تست بیاد:)
    پاسخ:
    خب اینا از ما هم میخوان 
    ولی فکر نکنم داخل کنکور بیاد 

    خب ببین الکترون از زیر ساختار درست نشده و زیر ساختار نداره.حالا پروتن و نترون از یه ذره هایی درست شدند که کوارک میگن بهش.حالا این ذرات بنیادی بار دارند بار هاشون هم توی کتاب نوشته من نشد اینجا تایپ کنم.حالا این ذرات بنیادی یا همون کوارک ها به صورت مستقل و جدا نیستند.ادامه هم برات یه مثال زده.مثاله هم توضیح بدم یا نمیخواد؟


    فهمیدی حالا چی گفتم یا توضیحم به درد نمیخوره؟خخخخخ
  • یک عدد من می نویسدツ
  • من جواب اون کوانتیده بودن یعنی چی رو از حفظ گفتم بعد تو داری کتابو جمله به جمله معنی میکنی خخخخ
    عاقا نامردیع من نمیدونستم میشه به کتاب هم نگاه کرد خخخ


    منکه همه چیز فیزیکو میفهمم حتی اگه تو خلاصه خلاصش کنی:) فیزیک عشقه عشققق&_&
    پاسخ:
    از کتاب نگاه نکردم -_-
    حفظ بودمش -_-
    خخخخخخخخ 

    از همین تریبیون اعلام میکنم من و ماجده عشق خود را پیدا کرده ایم خخخخخخ منم
  • یک عدد من می نویسدツ
  • برو باو...بچه خر کن:|


    خخخخخخخخخخخخخخخخ عاقا چرا من عاشق هر چیز و هر کس میشم یکی دیع هم پیدا میشه(حالا بریم رقابت سر عشقمون خخخ)
    فیزیک خودمهههه...عشق خودمههههه...این عشق واس من است..و بس!!!
    پاسخ:
    وا:/اصلا حفظ نیستم تو کوتاه بیا 
    خخخخخخخخخخخخخخخخح


    خخخخخخخخ نمیدونم 
    اصلا عشق هم مال خودت تنها باشه خخخخخخخخخ 
    اصلا من عربی دوست دارم خخخخ
    گفتن دیگه :)
    پاسخ:
    بله 
    دستشون درد نکنه:))
  • یک عدد من می نویسدツ
  • ایییییییییش جنبتو باد برده-_-
    خخخخ



    خخخخخ
    اصن تو لیاقتت تاریخ است و بس!!!
    به پای هم پیر شین خخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ غلط کردم 
    من از تاریخ متنفرم اصلا هر چی تو بگی خخخخخخ
  • یک عدد من می نویسدツ
  • ملینا تو تا حالا توی آزمون های گزینه دو شرکت کردی آیا؟
    پاسخ:
    گزینه دو نه امسال شاید برم اونجا 
    من سالهای قبل قلم چی بودم و ناراضی بودم ازش 

  • یک عدد من می نویسدツ
  • منم میخوام گزینه دو شرکت کنم..من تا حالا هیچ کدومو شرکت نکردم:)
    به خاطر همین دارم سعی میکنم ببینم کسی پیدا میشه که داده باشه..و نظرش؟!
    ولی هنوز کسیو پیدا نکردم...


    پاسخ:
    در این مورد یه پست میزارم که بچه ها بیان بگن:))
  • یک عدد من می نویسدツ
  • وووووووووووووویییییییییییییییی تنفر هامونم یکیع خخخخخخخخخخخخخ
    منم متنفرررم از تاریخ خخخ

    نه همون تاریخ به دردت میخوره تا آدم شی خخخخ

    ولی ما چینگده شباهت داریما^_^
    بیا با همدیگه عاشق فیزیک باشیم:)))
    پاسخ:
    خخخخخخخخ ایششششش اسمشو نیار دیگه اه اه 

    خخخخخخخخ باشه قبول پس عشقمون مشترک 
    ووووییییی چه باحال 
    خخخخخ
  • یک عدد من می نویسدツ
  • امیدوارم کسی بیاد و حداقل نظری بده:/
    میخوام ببینم ارزششو داره یانه...
    آخه من توی زمان بندی برای تست زدن مشکل دارم..و عموما زمان کم میارم...
    به خاطر همین میخوام برم تا دستم راه بیفته...
    پاسخ:
    اره حتما شرکت کن 
    واقعا بهت کمک میکنه عزیزم 
  • یک عدد من می نویسدツ
  • خخخخخ

    اوهوم اوهوم😍😍❤️️
    پاسخ:
    ^_^ 

  • یک عدد من می نویسدツ
  • تو فکرش هستم:)
    پاسخ:
    :))
    خیلی خوبه عزیزم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی